Jennie Christina Berg

En blogg om mig och det jag älskar

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2015-10-22 13:12:18 i Allmänt,

Igår kväll satt jag och surfade runt lite och hittade min gamla blogg som jag hade när jag var 20. Det var mycket intressant att läsa vad jag skrev på den tiden och vilka bilder jag lade upp. Jag bloggade om allt möjligt, fest, mode och kändisar. Jag bloggade på metrobloggen och var vid ett tillfälle en av de 100 mest lästa, lite konstigt eftersom jag inte var alls bra på att skriva när jag ser tillbaka.
 
Jag tänkte iallafall göra ett nytt försök med att blogga eftersom jag älskar att skriva. Bloggen kommer att handla om lite allt möjligt. Jag kommer att skriva om min vardag, mode, inredning, film och händelser runt om i världen. Det är detta som jag är intresserad av och jag hoppas att ni vill läsa om detta. Det återstår att se helt enkelt. Jag ska lägga lite tid för att fixa en bra design också när jag har lite mer tid.

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2014-01-24 12:24:56

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela