Jennie Christina Berg

En blogg om mig och det jag älskar

Halloween är räddad

Publicerad 2015-10-23 14:04:45 i Allmänt,

Den 31 oktober är det dags för Halloween. Det brukar vara lite av en tradition bland några av mina vänner då att ha en liten fest och klä ut sig. Den här gången blir det en fest hos Johanna i Mariestad. Det är väldigt sällan jag är i Mariestad nu för tiden, jag är uppväxt utanför Mariestad nämligen. Min syster bor där så det är ju klart att jag är där ibland men sällan annars. Det ska dock bli väldigt kul att träffa lite folk, både nya och gamla bekantskaper. Att träffa nya människor är alltid trevligt.
 
När det kommer till outfiten till Halloween så kör jag ganska enkelt. Jag köpte en jättefin ögonmask i form av en fladdermus. Till den blir det ett rött läppstift, svarta spets-handskar och svart klänning. Jag tycker personligen att det är svårt att hitta bra maskeradkläder eftersom de flesta är gjorda efter en viss kroppstyp. De flesta kvinnliga dräkter är lite för sexiga för min smak. Det är väldigt synd tycker jag, speciellt att alla klänningar är väldigt korta, det funkar inte riktigt om man har lite mer former, för mig funkar det inte iallafall. Jag är dock mycket nöjd med min outfit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela